Klacht: waardeloos

zuid66 op 01 februari 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten
Klacht opgelost op 2 februari 2017
Reactie van het bedrijf:

Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Helaas hebben onze chauffeurs niet zelf de keuze waar zij pakketten leveren, dit wordt bepaald via een geautomatiseerd systeem en mogen de chauffeurs ook niet afwijken van hun tijdsroute. Dit is de reden waarom de...

Klanttevredenheid: 5.0/10 ★★★☆☆
Bedrijf DPD
Status Opgelost
Datum 1 februari 2017

Een klant heeft herhaaldelijk problemen ervaren met de bezorgservice van DPD, waarbij de bezorger weigert om pakketten bij een nabijgelegen parcelshop af te leveren, ondanks duidelijke instructies. De klant heeft meerdere keren contact opgenomen met de klantenservice, maar zonder resultaat, wat heeft geleid tot het retourneren van het pakket naar de afzender.

Mijn Klacht:

nieuwelevering,nl werkt niet NOOIT en bezorger weigert pakket bij pickup parcelshop te bezorgen. Ik heb hier al een aantal keer over gebeld maar te vergeefs! pakket retour afzender…. Ik heb met zeer duidelijke letters op mijn brievenbus het verzoek te bezorgen bij de parcelshop 200 meter verderop maar hier wordt geen gehoor aan gegeven…
WAARDELOOS

Gewenste Oplossing:

Pakket geleverd bij parcelshop

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 02 februari 2017 om 15:55 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

zuid66

Heeft op 02 februari 2017 om 16:07 geantwoord

Beoordeling 5/10 star-3 (10)

Skyway Communication
Nieuwe Binnenweg 319A, 3021GH Rotterdam

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Eerdere zendingen van de zelfde afzender kwamen hier direct terecht

Reactie van de melder van de klacht

9 jaren geleden - Weer een niet thuis bericht ontvangen,...deze keer niet eens ingevuld! Lijkt toch steeds meer op onwil!

Alle klachten die gemeld zijn door
💡

Tip van onze consumentenexpert

Als uw pakket niet aankomt, is de verkoper verantwoordelijk — niet de bezorgdienst. U heeft recht op een nieuw product of volledige terugbetaling.

Bron: ConsuWijzer / ACM