Klacht: Waardeloos

op 27 mei 2016 over KeukenConcurrent in de categorie Keukenleveranciers

Wij hebben anderhalf jaar een keukeb gekocht bij jullie. En wat ons al heel snel opviel was dat er problemen waren met de vaatwasser (daar is iemand voor geweest en is opgelost) de handgrepen van de keuken beschadigen heel erg snel en de wasbak al super snel en veel krassen erin terwijl wij niet veel doen in de wasbak omdat we een vaatwasser hebben. Ten slotte vinden wij het niet helemaal bij ons passen gezien onze leeftijd dat wij een hele ingewikkelde combimagnetron hebben toegewezen gekregen de halve tijd weten wr niet eens hoe het werkt.
Ik hoop dat jullie hier iets aan kunnen doen want dit is niet normaal dat dit na zo een korte tijd gebeurd en vooral voor dat geld. We moesten wel een keuken bij jullie aanschaffen vanwegen geld dat ik terug kreeg maar ik wilde dit liever niet en we weten nu zeker dat als wij een nieuwe keukeb nodig hebben dat we niet bij jullie opnieuw gaan kopen omdat we zoveel gezeik hebben gehad en omdat het te duur is en omdat het al heel snel slijt na een korte tijd.

Als wij betere grepen krijgen een nieuwe wasbak van ander materiaal en een combimagnetron krijgeb die voor ons makkelijker is.

11 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar KeukenConcurrent over deze klacht.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door KeukenConcurrent in behandeling genomen

Bericht van KeukenConcurrent

11 maanden geleden - Beste heer/mevrouw Appeldoorn, Ik heb uw gegevens doorgestuurd naar onze afdeling klantenservice. Aanstaande maandag zal er met u contact worden opgenomen en besproken worden wat we hierin voor u kunnen betekenen. Met vriendelijke groet, Teun - Webcare KeukenConcurrent

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat KeukenConcurrent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

KeukenConcurrent

Heeft op 01 juni 2016 om 10:11 geantwoord

Beste meneer/ mevrouw Appeldoorn,

Ik heb zojuist van mijn collega vernomen dat zij telefonisch contact met u heeft gehad betreft deze situatie en zij dit met u doorgenomen heeft. U wordt uitgenodigd in de showroom betreft de combi-magnetron en er is een afspraak ingepland voor het vervangen van de greep en het beoordelen van uw werkblad.

Ik ga ervan uit dat we dit naar tevredenheid kunnen oplossen, mocht u nog vragen hebben verneem ik dat graag!

Teun - Webcare KeukenConcurrent

Alle klachten die gemeld zijn door Mjwt appeldoorn