Klacht: Waar blijft mijn pakket?

op 02 juni 2017 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte,M.
Vanochtend kontakt gehad met U bedrijf, ik zou vandaag terug gebeld worden.
Heb van 17.00 uur tot 17.28 aan de telefoon gehangen. Geen kontakt, alle mede werkers zijn ingesprek een ogenblik AUB 28 minuten. Geen kontakt.
Dat is pas service!!!!!
Mijn pakket is al sinds 21 mei onderweg bij U in Amsterdam. Ik hoor hier niets over. Het zou bij mijn thuis worden afgeleverd, daar heb ik 20.00 euro voor betaald.
Met vriendelijke groet.
Anita Stuiver
De Kor 23 Muiderberg 1399 je
Pakketnr.577344765933

Gewenste Oplossing:

Ik vind het zeer slecht , heb dit nog nooit mee gemaakt.
Koop veel op internet.
Ook bij U is dat nog NOOIT voorgekomen, bij mij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 06 juni 2017 om 11:10 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door WEL 23 kom