Mijn Klacht:
Ik heb bij Vodafone een telefoon besteld 27-02-2015, 9 mrt geleverd bleek stuk, 12 mrt aangetekend retour, bevestiging van Dynalogic distributie Vodafone dat toestel 18 mrt vrij gegeven werd voor hel levering, echter tot op dit moment 8 april kan nog steeds geen nieuwe telefoon geleverd worden, Het nummerbehoud moet nu nog steeds vrij gegeven worden
ORD nr 224 784 972
Ik zou nu graag eens mijn nieuwe telefoon willen ontvangen
we zijn nu 1½ maand verder!!!!
belachelijk dat bij een nieuwe klant zo gehandeld wordt!!
Gewenste Oplossing:
als ik een bericht van VODAFONE krijg, dat mijn bestelling opnieuw uitgeleverd gaat worden.
het wordt nu toch eens tijd.

