Klacht: Vrije reis van mijn voordeelurenkaart is gewoon weg

op 10 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klantnummer 3528023416910767 Afgelopen Donderdag een gezellig dagje gepland met 2 kleinkinderen in Heerlen kwam ik er achter dat ik op 40% procent
aan het reizen was. Dus maar geld er bij gezet. Waar is mijn vrije reis die ik het hele jaar kan gebruiken? hij stond er wel op. Heb geprobeerd om telefonische met de klanten service

Gewenste Oplossing:

Als de kosten van wat de reis me gekost heeft worden vergoed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 19 juli 2016 om 07:13 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Heeft op 22 juli 2016 om 10:43 geantwoord

U geeft aan dat u de reis van 7 juli zult vergoeden. Heel erg fijn, maar ik heb die dag meer reizen gemaakt, namelijk vanuit Heerlen nog een retourreis naar Valkenburg. Ik zou deze gemaakte kosten ook graag vergoed zien.

Tevens zou ik graag willen weten, waarom er 2 keuzedagen op de voordeelurenkaart staan, terwijl ik 1 dag gereisd heb in de periode maart-mei.

Mocht u vragen hebben, kunt u altijd contact met mij opnemen.

Ik zie graag u reactie mbt de extra gemaakte kosten en vraag tegemoet.

Met vriendelijke groet,
Diely van den Broek

Alle klachten die gemeld zijn door Diely