Klacht: straat prijs gevallen?

beagio op 17 januari 2013 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

heden avond 17-1-13 rond half 7 kwam er een jongen aan de deur ,ik dee het raam vd keuken open ,en vroeg hem ,wat er was ,mevrouw u heeft de straatprijs gewonnen,kom is naar de deur,dit dee ik met trillende knieen ,mn zoontje sprong een gat in de lucht oh mama je heeft eindelijk wat gewonnen!!werd er hellemaal zenuwachtig van,wat u kunt begrypen..nou de jongman van rond de 28 a 30 jaar begon ,gelijk nou gefeliciteerd mevrouw de straatprijs is gevallen speelt u mee.ik zeg ja met 3 loten,mn kind sprong een gat in de lucht,en ik begon te stotteren,wat heb ik dan gewonnnen ,vroeg ik hem ,zeg hy 2 gratis loten!ok dacht ik maar voor 2 loten aan de deur komen in deze kou vreemd zei ik,maar oke geef ze maar iets wat pissig,met zn mevrouw u heeft de straat prijs gewonnen!nee zei hy die kryg je per mail,en moet eerst even een formulier tekenen dat u mee gaat spelen met 2 gratis loten!!!jaja ik begreep t al ik speel al jaren mee met 3 loten en ik heb geen zin dat ik op deze manier word opgelicht door jullie!ben hier nietr van gediend!en per direkt ga ik by deze ookopzeggen wat een terleurstelling is dit zeg bah,ik heb zeker geen vertrouwen meer in deze organisatie ,en om op deze manier mensen bly te maken ,met een kat in de zak! echt oplichting vrienden lotery nou ik benh t zeker niet meer en ga hier niet mee accoord ook!willen jullie mij bellen evt dat kan op nummer 0622418178 bea.

geen idee,,,

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vriendenloterij

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vriendenloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door beagio