Klacht: bon vandaag ontvangen en is geldig tot eind februari 2013

alfabet op 24 januari 2013 over Vriendenloterij in de categorie Loterijen

twee weken geleden door vriendenloterij gebeld dat ik een prijs had gewonnen leuk voor attractie. ik vroeg dhr. Nijdam waar ik mee sprak, of dat voor geheel nederland was jawel voor 70 parken zei deze man.ook in arnhem ja hoor en ook vroeg ik hoelang is dit geldig. zeker voor een jaar en het zou met 7 dagen door de brievenbus worden gedeponeerd
leuk dacht ik maar nee hoor, ik kreeg deze kadobon zojuist vanmiddag op de mat en wat zag ik tot eind februari 2013 en wel 3 attracties. en ook nog niet in de buurt van doetinchem, tilburg lelystad en nuenen dus nog een eindje weg ook nu moet je een gegeven paard niet in de bek kijken maar de bon is dus maar een maandje geldig en geen jaar dus heb ik opgebeld en heb afgesproken dat ik deze bon weer terug stuur en dat heb ik zojuist gedaan. dus morgen is die bon daar weer.Ik heb een brief erbij in gedaan die ik heb geschreven dus die kunnen ze lezen.

een paar flessen wijn of een bon van gall en gall of een bon van V&D

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vriendenloterij

11 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vriendenloterij nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door