Klacht: Vreselijke service!

op 14 september 2016 over Bol.com in de categorie Online Warenhuizen

Eind 2013 een bestelling bij jullie geplaatst van een digitale fotolijst. Deze gekocht op acceptgiro omdat ik met dure aankopen graag pas betaal als ik deze ontvangen heb. De verzending van deze bestelling zou verzorgd worden door Guus Verschuren uit Raamsdonkveer. Echter heb ik tot op heden nog geen bestelling mogen ontvangen.

Na verschillende emails naar Bol.com en Guus Verschuren zou de bestelling na een paar maanden wachten worden geannuleerd door beide bedrijven.

Echter bleef ik de rekening ontvangen van deze fotolijst die ik nooit heb mogen ontvangen.
Vorig jaar november was de rekening overgedragen aan incassobureau GGN. Die besloten het bedrag in te houden van mijn salaris.

Daarna heeft er dus inderdaad een loonbeslag plaatsgevonden van maar liefst +- 500 euro.
Dit zo gelaten in de hoop dan van dit hele gezeur af te zijn..

Maar helaas.. deze week wederom een brief ontvangen van GGN betreft Bol.com. Waarin ze aankondigen 22 september beslag te komen leggen op roerende zaken voor het verschuldigde bedrag van 723 EURO!!!!

Dit is echter te belachelijk voor woorden! Het gaat om een bestelling van 99 euro..waarvoor dus al 500 euro betaald is! En voor iets dat ik nooit gezien heb!!?

Als je telefonisch contact zoekt met beide partijen wordt je van het kastje naar de muur gestuurd!

(Bol.com de winkel van ons allemaal)NIET DUS!!

Het verschuldigde bedrag wordt kwijtgescholden en de beslaglegging wordt stilgelegd!

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bol.com over deze klacht.

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bol.com in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bol.com een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bol.com

Heeft op 14 september 2016 om 15:33 geantwoord

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Beste Melanie,

Dank voor uw melding.
Helaas kan ik in dit stadium niets voor u betekenen en ben ik genoodzaakt u door te verwijzen naar de GGN.

Het spijt me u niet een meer wenselijk antwoord te kunnen geven.

Fijne dag en groet,
Tony
bol.com

Heeft op 14 september 2016 om 22:16 geantwoord

Slecht opgelost.. had toch verwacht dat Bol.com zelf contact op zou nemen met GGN omdat dit mede jullie fout is.

Alle klachten die gemeld zijn door Melaniex