Klacht: vreselijke ervaring!

op 06 juli 2012 over Essent in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb een jaarrekening ontvangen, die absoluut niet klopt.
Meerdere telefoontjes over gepleegd, wordt van het kastje naar de muur gestuurd. Pas enkele werkdagen later terug gebeld.
Essent zoekt het uit…conclusie klopt niet….zoekt het weer uit…eindconclusie klopt mijn inziens weer niet. Maar ik MOET de eindafrekening (de gecorrigeerde) afwachten. Klantenservice is niet bereid om je verder te helpen, ondanks dat je er al meerdere telefoontjes aan hebt gewaagd. Het je heel veel tijd heeft gekost. Je maakt mij niet wijs, dat een klantenservicemedewerker je niet kan doorverbinden met een collega, die bezig is met de correcties. Ik heb inmiddels me er bij neergelegd en wacht de jaarafrekening volgende week (???) af. Mijn inziens klopt het dan weer niet. IK doe moeite totdat het klopt en ik de juiste afrekening heb en stap dan over naar een andere leverancier. Ik heb zulke slechte ervaringen met essent, ik kan er wel een boek over schrijven! Klantenservice heeft volgens mij geen cursus klantvriendelijkheid gehad. Ze ( Mevrouw Steffi Jansen) verheffen de stem, zodra je laat blijken dat je het er niet mee eens bent en aangezien ik meerdere telefoontjes gepleegd heb, de fout WEL bij essent ligt, verwacht ik op zijn minst verontschuldigingen voor de moeite en de fout die ze gemaakt hebben. Kortom; ze zijn weer een klant kwijt straks en ik denk dat ik niet de enige ben

Gewenste Oplossing:

geen, want essent kan het bij mij niet meer goed maken

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Essent in behandeling genomen

Essent

Heeft op 06 juli 2012 om 13:30 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste ruudenkaren,

U heeft 6 juli 2012 op deze site aangegeven dat u een klacht heeft die betrekking heeft op het product MKB. Afdeling MKB heeft een eigen Klantenservice en handelt alle correspondentie zelf af. Als service hebben wij uw klacht doorgestuurd naar de juiste afdeling. Zij nemen uw klacht in behandeling en nemen contact met u op. Ik heb uw klacht op deze website gesloten vanwege bovenstaande reden. Dit wil niet zeggen dat uw klacht is afgehandeld en opgelost, maar door mij doorgezet naar de verantwoordelijke afdeling.

Met vriendelijk groet,

Richard
Afdeling Klantenservice
Essent

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Essent een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door ruudenkaren