Klacht: Vragen over NS Begeleiderskaart

op 22 juni 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Ik belde met een vraag over mijn toegangskaart van de metro, een zogenaamde sleutelkaart. Deze kaart hoort bij mijn NS Begeleiderskaart. Dit is dus geen anonieme chipkaart! Ik belde met een vraag gewoon om te vragen hoe die verlengt moest. Gaat dit automatisch, moet ik deze aanvragen. Dit was mijn vraag. Na allerlei uitleg wist niemand mijn vraag te beantwoorden en werd ik van het kastje naar de muur gestuurd door iedereen aan de telefoon. Ik kreeg verschillende telefoonnummers maar wie je ook belde niemand wist iets of wilde het gewoon niet begrijpen tot een gigantisch irritante medewerker aan toe. Die vol bleef houden dat ik deze kaart gewoon in de winkel of aan het loket kon kopen. Ook na herhaaldelijk uitleg!
Kan men nog normaal luisteren tegenwoordig?? Weet men nog iets over producten die u verkoopt??
Maar dit kost wel een vermogen aan telefoon kosten, waar blijven deze gemaakte kosten? Dit heeft in totaal een uur geduurd voor dat dit probleem opgelost werd!
WAAROM MOET EEN EXTERNE INSTELLING DIT DOEN!!!!!!!!!

Minder tijd aan de telefoon doorbrengen. Betere kennis van eigen producten. Luisteren als iemand zijn verhaal doet en controleren of je het begrepen hebt. Klantvriendelijk, niet een irritante instelling hebben naar de klant!

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

NS

Heeft op 05 juli 2016 om 13:33 geantwoord

Heeft op 11 juli 2016 om 15:08 geantwoord

De personen achter de telefoons die de vragen moeten verwerken moesten al beter op de hoogte zijn van de producten die zij aanbieden of onder beheer hebben. En helemaal horen zij te luisteren naar het hele verhaal en niet naar een halve verhaal en het dan al denken te weten. En dan, nadat ze het halve verhaal hebben gehoord, de klanten heel kleinerend behandelen. Dit mag en kan niet bij een klantenservice, hier willen mensen geholpen en of een verhaal kwijt.

Alle klachten die gemeld zijn door Barend de Jel