Klacht: Vragen honderden euro’s extra voor een reeds geboekte reis die prijsvrij wil veranderen na de overeenkomst

op 10 februari 2018 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Altijd gedacht dat een (reeds aanbetaalde) reis een tweezijdige overeenkomst is tot ik bij prijsvrij had geboekt.
Vlucht zou niet meer op geboekte datum vertrekken en of we die willen verzetten, geen probleem….. maar er komen ook honderden euro’s kosten bij voor precies dezelfde reis.
Enige oplossing van hun kant, reis annuleren.

Niets

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 19 februari 2018 om 09:12 geantwoord

Beste heer van Oirschot,

Hartelijk dank voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u niet tevreden bent over de geleverde service. We kunnen begrijpen dat het vervelend is dat u een vluchtwijziging heeft gekregen en dat hiervoor de meerprijs voor eigen rekening is. Omdat de reis nu plaatsvindt op een andere datum is het kamertype welke u in eerste instantie heeft gekozen niet meer beschikbaar. Hierdoor is alleen een upgrade mogelijk (tegen meerprijs). Onze welgemeende excuses hiervoor.

U heeft bij de optie gewenste oplossing \"niets\" ingevuld. Toch zijn wij benieuwd hoe wij het met u kunnen oplossen, zodat u de volgende keer wellicht toch nog besluit nogmaals bij ons te boeken.

Team Prijsvrij.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Petrus etc.