Klacht: Voucher na 1 jaar niets terug gestort

op 26 mei 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb netjes 1 jaar gewacht. Ik wil mijn geld terug voor de voucher. Op de website geeft prijsvrij aan dat een dag voor het verlopen v d voucher het geld wordt terug gestort.
Nog niks ontvangen en weer een week later. Ik heb gemaild kreeg enkel een automatische mail terug.
Ik wil zsm mijn geld terug ontvangen zoals beloofd.

Groetjes Marjo

Gewenste Oplossing:

Als ik deze week mijn geld van de voucher op mijn rekening heb staan

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Prijsvrij.nl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 28 mei 2021 om 10:35 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw van Woerkum,
Bedankt voor je bericht op Klacht.nl.

Allereerst onze oprechte excuses dat u de terugbetaling nog niet van ons ontvangen heeft.
Naar aanleiding van uw bericht heb ik direct contact opgenomen met onze financiële afdeling om uw dossier door te geven en de terugbetaling daarbij aan te vragen. Zojuist heb ik dan ook bevestigd gekregen dat uw terugbetaling uiterlijk volgende week op de rekening zal staan.

Mocht u nog vragen hebben, aarzel niet om contact op te nemen met onze klantenservice.

Met vriendelijke groet,
Prijsvrij Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door MarjoMark