Klacht: voorrijkosten

op 28 mei 2021 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

ziggo merkte op mijn adres ruis op. of ze voorbij konden komen, kabels/modem checken/vervangen etc. ik maak afspraak, monteur komt, belt schijnbaar aan, ben boven bezig, heb niks gehoord. kom beneden, hangt briefje in de bus, ik ben niet thuis??.. niet een tweede keer wat langer aanbellen, of telefonisch bellen, nee, in de auto gaan zitten en een briefje schrijven, dat voor mij een rekening betekent van 35 Euro voorrijkosten. tussen SMS en vinden van briefje zaten welgeteld 7 minuten.. de opvatting dat ze niet elke situatie apart kunnen beoordelen gaat voor mij niet op, dit is hun probleem, daar heb ik niets mee te maken.

aangezien ik gewoon thuis was, kan ik niks met voorrijkosten als men niet beter probeert, of in ieder geval wat langer dan een druk op de bel van nog geen halve seconde. Ziggo weet niet van een afstand wat er gebeurt is, de monteur dekt zich natuurlijk in, maar heeft geen echt bewijs dat ik niet thuis was. waarom een dag vrij vragen, een afspraak maken, en dan niet thuis zijn? Ziggo wil wat controleren bij mij, ik heb ziggo nergens om gevraagd. risico van ondernemerschap is dat je kosten maakt. graag zie ik dat ziggo het voordeel van de twijfel geeft, de rekening in dit geval op zich neemt.

Alle klachten die gemeld zijn door lex van den berg