Klacht: voorrijkosten

LeSouris01 op 12 oktober 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik had een afspraak gemaakt voor de installatie van Ziggo zakelijk op 12 oktober tussen 08.00 en 13.00 uur het betreft hier dus een dagdeel. Mijn zoon van 22 jaar was thuis en heeft de monteur iets na 1200 uur ontvangen. Deze heeft met met zoon overleg gehad betreffende de installatie. Wij hebben nu glasvezel en zij moest daarom coaxkabels door de kamer laten lopen om een aansluiting mogelijk te maken. Tevens zouden deze naar boven doorgetrokken moeten worden. In overleg is besloten dit niet te doen. Het verbaasd mij daarom enorm dat er om 14.10 uur een mail komt met voorrijkosten van € 35,00 omdat er niemand aanwezig was op het betreffende adres.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als de factuur van € 35,- gecrediteerd wordt en ons telefoonnummer 0402837795 weer teruggezet wordt naar KPN

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door LeSouris01