Klacht: Voordeeluren kaart

op 23 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wilden 17 Mei onze7e vrije reis dag opmaken.Op het station gaf de automaat kaart verlopen aan. Wij hebben geen nieuwe pasjes ontvangen..Na 3 telefoontjes kregen we 20 Mei nieuwe pasjes.Naar het station maar geen 7e reis.Na weer 3 telef.zeiden ze de reizen staan op de niet aangekomen pasjes.We moeten eerst opzeggen,endan weer opnieuw aanmelden of zo.Wij zijn mensen van 70 al 3 keer 8 km naar het station gefietst 6keer gebeld een half uur in de wacht gestaan.10 euro verbeld.Ik ben er ziek van We willenDinsdag treinen met vrienden.Los dit op a.u.b

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als dit op is gelost.Met de papieren kaartjes was er nooit stressWij hebben al10 jaar een voordelen abbonnement

Mevr. AMENDT

Bericht van Robin van Klacht.nl

8 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KILF1