Klacht: Voordeeluren kaart

op 23 mei 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij wilden 17 Mei onze7e vrije reis dag opmaken.Op het station gaf de automaat kaart verlopen aan. Wij hebben geen nieuwe pasjes ontvangen..Na 3 telefoontjes kregen we 20 Mei nieuwe pasjes.Naar het station maar geen 7e reis.Na weer 3 telef.zeiden ze de reizen staan op de niet aangekomen pasjes.We moeten eerst opzeggen,endan weer opnieuw aanmelden of zo.Wij zijn mensen van 70 al 3 keer 8 km naar het station gefietst 6keer gebeld een half uur in de wacht gestaan.10 euro verbeld.Ik ben er ziek van We willenDinsdag treinen met vrienden.Los dit op a.u.b

Gewenste Oplossing:

Wij zijn tevreden als dit op is gelost.Met de papieren kaartjes was er nooit stressWij hebben al10 jaar een voordelen abbonnement

Mevr. AMENDT

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

11 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KILF1