Klacht: Voordeelabonnement

op 04 juli 2016 over NS in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

OV Chipkaart 3528023440239571
Voordeelurenabonnement ( 2e klas)

NS, Ik wil n klacht indienen .
omdat mijn man en ik, (met hetzelfde abonnement ) door n fout van U niet meer samen 1e klas kunnen reizen.Dit neem ik U heel erg kwalijk.
Ik heb hierover contact gehad met n medewerkster van de klantenservice (04- 07- 2016) die kon alleen maar geregeld krijgen dat hij pas per 1 augustus weer 1e klas mag reizen samen met mij .Ik ben het hier uiteraard niet mee eens

Gaarne Uw reactie
Mevr Schroeten

Gewenste Oplossing:

Graag wil ik dat U het in orde maakt dat we weer per direct samen 1e klas op pad kunnen en niet pas 1 augustus.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over NS

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over NS nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door NS in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat NS een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

NS

Heeft op 12 juli 2016 om 14:04 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Peeldijk