Klacht: Voor ruim 500 euro gedupeerd door Herz

op 10 juli 2016 over Hertz in de categorie Autoverhuur

Op 10 juli kwamen wij onze gereserveerd Herz auto ophalen in Toulouse AirPort.. Voor de boeking hadden we 264 euro betaald voor 5 dagen autohuur.. Bij afhalen bleek mijn vader zijn creditcard te zijn vergeten. De boeking stond op zijn naam. Herz gaf aan dat we een nieuwe boeking (van 550 euro) moesten maken, zonder dat we de 264 euro zouden terugkrijgen! Dit omdat de creditcard op naam van de chauffeur moest staan. Geen probleem zeiden wij, want onze vraag was of de hoofdchauffeur niet veranderd kon worden in mijn naam, zijn dochter dus. Ik beschikte wel over een creditcard èn over een geldig rijbewijs. Herz weigerde de naam van de chauffeur te veranderen. Herz weigerde ons een auto mee te geven. We werden zeer onvriendelijk behandeld in Toulouse.
Uiteindelijk hebben we bij een andere maatschappij een auto gehuurd.

In het contract staat dat de hoofdbestuurder moet beschikken ober een geldige creditcard. Er staat niet vermeld dat het onmogelijk is voor degene die reserveert om zijn hoofdbestuurderschap over te dragen.

Ik voel me gedupeerd en zeer onvriendelijk behandeld.

Ik wil de kosten terug die ik bij boeking heb gemaakt, want ik heb wel betaald en geen auto gekregen. Daarnaast wil ik het verschil in onkosten vergoed hebben van de huur van de andere auto, waarbij ik ruim 500 euro heb moeten betalen.

11 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hertz in behandeling genomen

11 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hertz een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hertz

Heeft op 25 juli 2016 om 09:59 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door mibosscha