Klacht: Voor niets thuis gezeten

op 07 september 2018 over DPD in de categorie Koeriersbedrijven en post

DPD heeft verzaakt om de eigen dienst naar behoren uit te voeren. Ten tijde van de bezorging was ik thuis, maar de koerier heeft niet aangebeld, géén niet-thuis-bericht achtergelaten, pakket teruggenomen om pas na het weekend te bezorgen bij de parcelshop. Voor niets thuis gezeten. Klantenservice van DPD is onbehulpzaam en ronduit bot in het contact over deze klacht. Ze kunnen niets doen, daar heb ik als consument niets aan.

Als DPD het pakket alsnog thuis bezorgd én tegelijkertijd compenseert in het niet bezorgen van het pakket. Bijvoorbeeld tegoedbon om zelf een pakket te verzenden.

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over DPD

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over DPD nog niet in behandeling is genomen.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door DPD in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat DPD een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

DPD

Heeft op 13 september 2018 om 19:43 geantwoord

Hallo Jesper,

Ik begrijp volkomen dat je hier teleurgesteld in bent. Dit is niet wat je mag verwachten van onze chauffeurs. Mijn excuses dan ook voor de gang van zaken. Ik zal het doorzetten naar de transport afdeling, zodat de chauffeur in kwestie aangesproken wordt.
Mijn excuses voor de gang van zaken.
Groeten, Shirley

Alle klachten die gemeld zijn door Jesper345