Klacht: voor de derde keer gaat mijn geboekte en volledige betaalde reis niet door zonder uitleg

KK81 op 24 augustus 2021 over Prijsvrij.nl in de categorie Online Reisbureaus

Voor de derde keer met voucher een reis geboekt, vorige reizen zijn 1 dag voor vertrek(!!!) geannuleerd door Prijsvrij, onverwacht omdat het ineens ‘code oranje’ werd. Duurde vreselijk lang eer ik iets van de voucher hoorde, dus telkens een andere reis moeten boeken! Mijn vakantie op mijn werk kan ik niet zomaar verzetten. Niet telefonisch binnen te geraken. leugens aan de telefoon. nu toch maar met de voucher voor de derde keer iets geboekt, vertrek 14/09, nog 450 euro bijgeboekt! Weken moeten proberen eer ik de voucher kon inzetten voor deze reis!!! Krijg ik vandaag een mail met de vraag of ik wil afreizen of ik kosteloos wil annuleren!!!!!! voor de derde keer zie ik de annullatie van Prijsvrij 1 dag voor mijn vertrek al aankomen. Weer een streep door mijn vakantievooruitzicht. Ik sta weer voor stress en zever. Ik bel onmiddellijk om te informeren wat het betekent als ik kies voor kosteloos annuleren…maar natuurlijk… ik kan niemand aan de lijn krijgen omdat ik niet binnen de twee weken vertrek!!!!!! Toch maar op de ‘groene knop’ van annuleren gedrukt. Maar wat nu? Krijg ik geld of weer een voucher????? Ik wil namelijk asap een andere reis boeken die binnen mijn budget en mijn vakantie op het werk valt. Ik wil nu dus echt asap mijn totaal betaalde bedrag terug. Ik voel me hier echt een wrak door. De stress die me dit al heeft bezorgt en dan niet terecht kunnen is onmenselijk. Dit gaat over veel geld van mensen die een heel jaar hard werken om telkens een geplande vakantie letterlijk in het water te zien vallen. Onmenselijk!

Ik wil nu gewoon enkel nog mijn geld teruggestort morgen of ten laatste overmorgen, krijgen zodat ik voor mijn geplande vakantie op het werk nog vakantie kan boeken. Ik wil dit ten laatste morgen 12u zeker weten. Dank.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Prijsvrij.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Prijsvrij.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Prijsvrij.nl

Heeft op 28 augustus 2021 om 09:33 geantwoord

Beste Katelijne,
Bedankt voor je bericht.

Naar aanleiding van je bericht heb ik de boeking bekeken in het systeem en hieruit blijkt dat de voucher reeds naar je toegestuurd is. Wanneer je graag de voucherwaarde uitbetaald wil krijgen, dan mag je de refundknop gebruiken in de vouchermail. Via deze knop wordt de aanvraag tot terugbetaling ingediend bij onze financiële afdeling. Zij zullen dit dan zo snel mogelijk in orde maken.

Indien je bovenstaande al gedaan hebt, vraag ik je om het nog heel even af te wachten en op een later moment contact met ons op te nemen wanneer je het bedrag niet hebt ontvangen.

Prijsvrij Vakanties

Alle klachten die gemeld zijn door KK81