Klacht: Zeer slechte service via telefoon Myvodafone chat

op 23 oktober 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verleden jaar een red together abbo afgesloten met toestel. Na een paar maanden toestel afgekocht. Nu na meer als een jaar word er opeens 600 euro afgeschreven van mijn rekening. Heel veel keren gebeld naar klantenservice 1201. Uiteindelijk word gewoon de 600 euro van mijn rekening getrokken. En elke maand belast Vodafone mijn rekening met 40 euro toestelbetaling Terwijl ik geen toestel lening heb. Heel veel keer gebeld Niemand luistert er naar je verhaal. Word van het kastje naar de muur gestuurd. Inmiddels al 5 maanden 40 euro afgeschreven voor toestel Zoooo n slecht bedrijf is dit.

Inmiddels is het gelukt om een creditnota te ontvangen van de 600 euro.

Toestel betaling a 40 euro gaat gewoon verder………..

Gewenste Oplossing:

Toestellening graag van mijn abbo halen.

Teveel betaald terug betalen per direct.

Totaal iets van 200 euro pffffffffffff

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Boomtuinenpark