Klacht: Wijzigen contract, zonder dit te communiceren.

op 21 juli 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Blijkbaar is ergens in het begin van mijn contract, mijn ingangsdatum gewijzigd. Dit is achter de schermen gebeurt zonder mijn toestemming, en zonder dat zij mij hiervan op de hoogte hebben gebracht.

Hier heb ik dan ook zelf achter moeten komen, toen ik een maand geleden via de My Vodafone pagina mijn abonnement wilde opzeggen. Zie ik opeens een andere einddatum staan dan op mijn contract.

Iedere keer wanneer ik bel of mail, blijven zij ontkennen dat dit anders is. Ondanks het feit dat ik mijn contract per mail terug heb gestuurd naar de Klantenservice, en als antwoord kreeg ik. Hier kan ik niks aan doen, zo staat het in ons systeem.

Hoe kan dit zomaar? En waarom krijg ik geen duidelijk antwoord terug op mijn vraag? Waarom word mijn verzoek niet verwerkt? Want heb tot op de dag van vandaag geen bevestiging ontvangen van mijn opzeggen.

Graag ingangsdatum en einddatum terug wijzigen naar oorspronkelijke datum zoals contractueel is afgesproken.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door KlantSinds2016