Klacht: wel internet geen telefoon

janzekveld op 11 januari 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 2 januari 2011 zou ik overstappen van KPN naar Vodafone vast, gebruikmakend van de Vodafone overstapservice. Die dag werd de internetverbinding verbroken maar na installatie van het nieuwe modem van Vodafone werkte de internetverbinding weer naar behoren. Echter de telefoon werkte niet. De volgende dag naar Vodafonevast gebeld: er was een storing. Twee dagen later een e-mail gestuurd naar Vodafonevast klantenservice. Het antwoord was dat de telefoonnummers nog niet waren opgeleverd maar dat de technische dienst het probleem zo snel mogelijk zou verhelpen. We zijn vandaag een week verder maar nog steeds geen telefoon….

een werkende telefoonverbinding

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

12 jaren geleden - De melder van de klacht heeft zojuist de oplossing van Vodafone beoordeeld.

Bericht van Vodafone

12 jaren geleden - Beste janzekveld, Bij controle van openstaande klachten op Klacht.nl kom ik jouw klacht tegen. Ik hoop natuurlijk dat deze klacht al helemaal is opgelost. Mocht dat niet zo zijn dan vraag ik je te reageren op mijn e-mail, zodat we je verder kunnen helpen. Met vriendelijke groet, Astrid Vodafone 24/7 Web Crew

Vodafone

Heeft op 14 maart 2012 om 13:32 geantwoord

De klacht is offline door Vodafone 24/7 Web Crew opgepakt en via e-mail afgehandeld. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Reactie van de melder van de klacht

12 jaren geleden - Vanaf 2 januari geen telefoon, wel voicemail in e-mail via KPN. Na 2 weken werd ook deze dienst (door KPN) opgeheven. Rond 8 februari telefoon van Vodafone met nieuw telefoonnummer, en na enkele dagen was ook nummerbehoud in werking. Al met al heeft het zo'n zes weken geduurd.

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bericht van Vodafone

12 jaren geleden - Beste Jan, Ik ben blij om te lezen dat het inmiddels werkt. Het heeft helaas wat lang geduurd voordat het probleem was opgelost. Nogmaals mijn excuses hiervoor. Met vriendelijke groet, Maurice Vodafone 24/7 Web Crew

Alle klachten die gemeld zijn door