Klacht: Website my Vodafone onduidelijkmisleidend

op 29 juli 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik kreeg van Vodafone een berichtje dat mijn bundel bijna op was, daarna kreeg ik weer een bericht dat mijn bundel op was.
Ik was in de veronderstelling dat ik Blox aan het staan voor internet.
Mijn zoon kijkt met enige regelmaat een filmpje op mijn telefoon, daarom logde ik met enige regelmaat in bij my Vodafone om te kijken hoe het verbruik ervoor stond.
Daar staat gelijk na inloggen een mooi overzichtje.
Daarin stond dat mijn (normale) internetbundel
Leeg was.
En de kosten van het verbruik buiten de bundel
0 euro bedroegen.
Prima zou je denken, tot ik een sms kreeg met het bericht de kosten buiten je bundel bedragen meer dan 200 euro.
Ik dacht even kijken, ik logde weer in en zag weer 0 euro buiten bundel staan.
Door de sms dacht ik toch ik ga even verder kijken,
Toen zag ik tot mijn grote schrik dat de data kosten buiten mijn bundel 444.- euro bedragen.
Terwijl op de login pagina gewoon staat dat de kosten buiten mijn bundel 0 euro zijn.
Daar moet dan toch van uit kunnen worden gegaan!?
Ik vind dit enorm misleidend!!
Als ik dit had geweten had ik gewoon een extra bundel, of een WiFi kaartje gekocht(daar ik op vakantie ben).
En het nooit zover op laten lopen.
Ik ben zeer teleurgesteld in hoe het gaat op de website Vodafone.
Ik heb een medewerker gesproken, hij had veel begrip voor de situatie maar kon mij niet verder helpen vanuit zijn positie!?

Als het bedrag(of een deel daar van) gecrediteerd word.
Bijvoorbeeld naar de kosten van extra bundels voor het aantal mb's dat door mij is gebruikt.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door DickP