Mijn Klacht:
Ben nog maar net klant kan nog niet bellen ivm nr behoud.
Heb nu al dik een uur aan de telefoon gehangen en er is niemand die mij kan vertellen waneer ik met voda foon kan bellen.
de sms van vodofoon zei 20-4 maar heb nog niet eens een sim kaart.
Ik heb nu al heel veel spijt dat ik naar voda foon ben gegaan
Gewenste Oplossing:
als ik precies bevestigt krijg wat er gaat gebeuren [schriftelijk]

