Klacht: Waardeloze service

op 11 maart 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Maanden bezig geweest om een geannuleerde bestelling te verwijderen en daardoor kon het abonnement niet worden opgezegd hun beweerde zelfs dat de telefoon in gebruik was en tot overmaat van ramp ook nog 27 euro afgeschreven aan derde capsfun hun verwijzen ons naar cm.com en die verwijzen ons naar Vodafone die hebben tenslotte het in rekening gebracht 6 maal 4.50 aan iets ons totaal onbekend ….en van het bovenstaande word maanden gezegd 32 euro teveel op de factuur en vervolgens nee is van u andere mobiel laatste termijn afbetaling telefoon zo word je aan het lijntje gehouden uren bellen mailen dat het is opgelost ..ben al jaren klant maar zo word je dus behandeld raad ook een ieder af om nog maar 1 dienst bij hun af te nemen want de service is het te zoeken…

In ieder geval het geld aan derde terug betaald en betere communicatie want zoals nu alles verlopen is ronduit schandalig en al heel veel jaren klant en word je zo behandeld

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door 1jacky1968