Mijn Klacht:
Eind maart via internet een Vodafone abonnement voor mn zoon afgesloten en 89,– aanbetaald. Na bestelling gebeurde er niets. Na div. keren te hebben gebeld werd er steeds gezegd dat de bestelling ergens bij een externe partij bleef hangen. Werd er aardig spuugzat van om telkens een half uur in de wacht te moeten en vervolgens geen stap verder op te moeten hangen. Na een week of 3 de bestelling maar geannuleerd telefonisch. Ook hier nooit bevestiging van ontvangen. Wederom gebeld, eerste muts zei dat het gestorneerd kon worden Dus Niet ! Via Ideal kan dit nl. niet. Volgende gaf aan dat terugbetaling automatisch gaat, nou kan lang wachten maar is er nog niet ! Weer verschillende keren gebeld, iedereen wijst naar andere afdeling. Op 29 mei wederom gebeld en betreffende Casper gaf aan dit bij de betreffende afdeling aan te kaarten waarna retour storten zou volgen. Ik zou hiervan via mail op de hoogte worden gehouden. U begrijpt het ; wederom helemaal niets gehoord. Schande !!
Gewenste Oplossing:
Ik ben tevreden als ik zo snel mogelijk mijn aanbetaling terug krijg gestort van 89,-- Mooiste zou zijn als ik ook nog mijn telefoonkosten die ik er aan heb moeten spenderen terug zou krijgen, maar ja....