Klacht: vodafone thuispakket

rkain op 18 juni 2015 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,
ik heb 22 mei 2 colporteurs van Vodafone aan de deur gehad met de boodschap dat ik voor het thuispakket van Vodafone voor internet ,tv en onbeperkt bellen met de vaste lijn veel goedkoper uit ben dan de provider waar ik nu deze diensten van betrek.
een paar dagen daarna kwam ik er achter dat ik met het pakket van Vodafone mijn internetsnelheid 50 mb bedraagt terwijl ik nu 100 mb heb.
om ook 100 mb te verkrijgen kost dat mij 10 € per maand extra.
Ik heb nu ook bellen onbeperkt ( al bel ik 24 uur op een dag)
Vodafone biedt ook onbeperkt bellen tot een maximum van 2500 minuten.
Dat vind ik dus niet onbeperkt daarom blijf ik bij mijn huidige provider.
Maar gelukkig hebben wij tegenwoordig 2 weken bedenktijd dus op 1 juni hebben wij de annuleringskaart van Vodafone s,morgens opgestuurd.
vrijdags moet het bij hun binnen zijn.
Tot mijn verbazing word ik maandag 8 juni door de monteur gebeld voor een afspraak wanneer ze de modem aan kunnen sluiten.
Ik uitgelegd dat wij de overeenkomst op 1 juni geannuleerd hadden.
Word ik de dagen daarna een paar keer door Vodafone gebeld dat ze geen annulering van ons binnen hebben gekregen dus wij zitten aan het contract vast.
De situatie uitgelegd dat wij dat wij op 1 juni opgezegd hadden maar dat was volgens hun niet waar.
vrijdag word ik gebeld dat ze opeens gisteren de opzeggingskaart hebben ontvangen.
met andere woorden de post heeft er 9 dagen over gedaan om de kaart te bezorgen of die kaart heb ergens op een afdeling in een la gelegen.
Al is het misschien een fout van de post is daar hebben ze niks mee te maken, wij zijn volgens hun te laat met opzeggen dus jullie zitten aan het contract vast voor 1 jaar.
Ik heb toen gevraagd om een kopie van de envelop met datum van afstempeling naar mij te mailen maar die hadden ze niet meer.
als er onenigheid bestaat over de verzenddatum dan bewaar je die envelop toch?
Vandaag 18 juni weer gebeld door Vodafone wat mijn keus is,of de abonnement nemen en opzeggen bij mijn huidige provider of alsnog annuleren en een afkoopsom betalen van 370 €.
Dit is toch belachelijk voor woorden dat ze zo reageren.
Terwijl wij ruim op tijd hebben geannuleerd.
Ik ben ook niet van plan om mijn huidige provider op te zeggen om naar hun over te stappen of het bedrag te gaan betalen
Zoals ik deze situatie persoonlijk ervaar willen ze mij gewoon oplichten voor 370 €.
Mijn mobiele abonnement loopt ook bij Vodafone ,daar hebt ik geen klachten over maar als ze dit doorzetten dan stap ik en een paar anderen natuurlijk tegelijk over naar een ander als mijn contract afloop.

Ik wil even de forums over Vodafone doorspitten of deze situaties meer voorkomen.
Als dat zo is moeten wij toch de krachten bundelen om hier wat tegen te doen want dit is toch iemand iets opdringen waar je van afziet.
Desnoods via de consumenten programma,s op tv.
Want van zulke praktijken ben ik niet gediend.
Met vriendelijke groet,
R.Kain.

Gewenste Oplossing:

Ze hebben nog niks voor mij hoeven te doen.
Geen diensten geleverd.
Er is geen monteur voor niks aan de deur gekomen.

Ik ben tevreden als ze de afkoopsom van 370 € annuleren.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door