Mijn Klacht:
Een maand gelden heb ik een bestelling geplaatst en later geannuleerd en ik wacht nog steeds op het terugstorten van het geld wat ik vooruit betaald had. Het gaat op orderar 225129981.
Telkens wanneer ik bel word ik van het kastje naar de muur gestuurd. Iedere keer laten ze je dan weer een half uur in de wacht staan, kunnen ze je niet helpen en krijg je doodleuk weer een ander nummer dat je dan moet bellen waar zich dan weer hetzelfde tafereel afspeelt. Kortom, er is geen doorkomen aan. Je word er hoorndol van!

