Klacht: Vodafone heeft geen optimaal bereik

Paris03 op 14 januari 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik woonde voorheen in Schijf NB en nu in Rucphenn. Ben samen met mijn man een Vodafone gebruiker en hebben een heel slecht ontvangst hier.Hebben daar over gebeld met klanten service en daar geven ze ook toe dat in dit gebied geen goed bereik is en niet kunnen garanderen dat dat ook komt.Ze schepen je af met dat ze altijd aan het verbeteren zijn maar dat gaat nu al een hele lange tijd zo.Ze hebben ons toen die tijd niet medegedeeld dat in ons gebied geen optimaal ontvangst was.Terwijl andere providers zoals KPN en t mobile hier geen problemen geven.Het is toch heel raar als we iedere keer willen bellen naar buiten moeten voor goed ontvangst .

Dat hun op kort termijn wat aan die zendmasten gaan doen.Of ons het abonnement annuleren (opzeggen).Zodat we een provider kunnen nemen die wel goede dekking geven zodat wij ons abonnement optimaal kunnen gebruiken

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Bericht van

12 jaren geleden - alleen de woonplaats is anders maar verder heb ik preciece dezelfde klachten

Bericht van

12 jaren geleden - schrijf foutje precies

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 15 januari 2012 om 16:07 geantwoord

De Vodafone 24/7 Web Crew heeft deze klacht onderzocht. Naar aanleiding hiervan wordt nader onderzoek ingesteld en zal een oplossing aangeboden worden.

Paris03

Heeft op 16 januari 2012 om 21:08 geantwoord

we horen binnen nu en 30 dagen of het probleem opgelost kan worden tot nu toe hebben we nog steeds slecht bereik.Nog niet opgelost dus

Alle klachten die gemeld zijn door Paris03