Mijn Klacht:
Vorige maand na met heel veel moeite na een uur mijn contract kunnen beëindigen bij het serviceloze Vodafone. Nu krijg ik voor de grap gewoon weer een incasso met zelfs nog wat extra kosten.
Nu ik bel blijkt dat er notitie gemaakt is maar het niet is doorgevoerd. Word weer is in de wacht gezet en zit daar nog steeds na ruim drie kwartier,
Gewenste Oplossing:
Zeg mijn abbo per 1 maart en storneer de extra incasso's

