Klacht: Verwijderen van tegemoetkoming Gb’s

op 20 juli 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb sinds 1 april een abonnement van Vodafone. Omdat ik ook Ziggo heb zou het internet verdubbeld worden. Omdat dit na een paar weken nog steeds niet was gebeurd kreeg ik vd klantenservice een tegemoetkoming van 5 Gb. Vd week zag ik
dat deze opeens verdwenen waren. De klantenservice zei mij dat dit automatisch na 3 maanden gebeurd zonder dat men hier melding van krijgt. Toen ik zei dat ik dit heel raar vind en vertelde dat ik een klacht op klacht.nl zou plaatsen kreeg ik opeens 3 Gb terug gestort. Ik vind nog steeds dat ik recht heb op terugplaatding mijn totale 5 ongebruikte Gb’s tegemoetkoming.

Gewenste Oplossing:

De resterende 2 Gb ook terugplaatsen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Conny