Klacht: Verschrikkelijker klantenservice van een arrogant bedrijf.

op 24 september 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Na overstap naar een andere provider is mijn nummer niet goed ‘afgemeld’ bij Vodafone waardoor het in hun systeem actief bleef. Ik belde inmiddels via de nieuwe provider maar Vodafone bleef abonnementsgeld incasseren ondanks dat het contract al was afgelopen (contract en abonnement blijken twee verschillende zaken te zijn, als de een is afgelopen kan de ander wel actief blijven blijkbaar). Na 4 minden is het probleem via de nieuwe provider opgelost. Bij herhaling bleef de Vodafone klantenservice volhouden dat het niet hun fout was en dat ik bij de nieuwe provider moest zijn. Zelfs nu ze het toch hebben moeten oplossen zijn ze niet genegen het teveel betaalde geld terug te betalen, ook daarvoor verwijzen ze mij naar mijn nieuwe provider.
Samengevat: geen enkele klantgerichtheid, de klantenservice luistert niet het echte probleem; als het niet in hun ‘stroomdiagram’ past, wordt je niet geholpen. Geen enkele compassie m.b.t. 4 maanden teveel betaald abonnementsgeld terwijl er geen service is afgenomen. Een verschrikkelijk arrogant bedrijf, nooit meer.

De dekking van 4G.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door FrankZwolle