Mijn Klacht:
Op de 25e (februari) heb ik mijn abonnement bij vodafone vroegtijdig verlengd. Omdat ik geen telefoon op dat moment had heb ik dat via de chat gedaan bij Stephan. Hij heeft mij goed geholpen en waren overeen gekomen dat ik weer zou kiezen voor het red abonnement. Op de 28e kreeg ik al een berichtje dat ik 80% van mijn databundel had verbruikt. (Raar binnen 3dgn) Geen idee hoe dat zo snel kon gebeuren maar toen kwam ik er ook achter dat stephan mij had verlengd met het red essential abonnement en niet met het afgesproken red. Ik ben de maandag daarop gelijk gaan bellen… Meer dan eens werd ik in de wacht gezet voor ruim een half uur..dus probeerde ik het vis de chat waar vaak ook niemand tijd had. Ik heb in een week tijd meerder medewerkers gesproken en zij zouden kijken wat ze voor mij konden doen. Ik kon namelijk annuleren maar dan moest alles terug maar de telefoon was al in gebruik dus moest ik een gebruikte telefoon terug sturen en hoe vodafone daar op zou reageren wisten ze me niet te zeggen. Dus zouden ze daar nog op terug komen om mijn abonnement om te zetten naar een red abonnement. Ook zou ik een annuleringsmail krijgen die ik ook niet heb gehad. Nu ben ik ruim 1,5 week bezig om mijn abonnement juist te krijgen maar moet telkens ruim een half uur wachten voordat ik uberhaupt iemand aan de lijn krijgt die mij dan weer doorverbind en in de wacht zet en waar ik dan terugkoppeling van krijg maar niet krijg. Afgelopen vrijdag toch maar weer gechat en kreeg ik te horen dat de 14 dgn verstreken waren dus dat ze niks meer konden doen….toen ik mijn ongenoegen uitte werd de chat gewoon beeindigd terwijl ik nog wat aan het vragen was….hoe klantonvriendelijk. Ik heb mijn leveringsmail van de telefoon de 6e gehad dus technisch gezien heb ik nog 4dgn om mijn abonnement te annuleren. Graag zsm terugkoppeling
Gewenste Oplossing:
Abonnement omzetten naar red met behouden korting

