Klacht: Traag tot geen Internet

op 03 januari 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb nu een jaar mijn abbonement bij Vodafone lopen. Eerste maanden waren prima tot na 6 maanden mijn internet steeds trager werd, bellen, sms’en en een WhatsApp berichtje sturen deed het wel, de rest van het internet deed niks het en ik kon ook geen foto’s of video’s ontvangen via WhatsApp. Toen heb ik gebeld en is mij verteld dat ze bij de technische dienst gingen uitzoeken wat er was en dat hun dan 5 gb op mijn account zouden zetten iedere maand zodat ik gewoon kon blijven internetten en dat dit wel even kon duren en ze mij terug zouden bellen (dit is niet meer gebeurd) . Nog steeds deed mijn internet het traag tot helemaal niet. Nu na 6 maanden heen en weer gebel vandaag weer gebeld en moest ik langs gaan langs een Vodafone winkel voor een simkaartwissel, dus ik naar de winkel word er gezegd dat het iets met mijn telefoon nummer is, deden ze een paar handelingen dat leidde tot geen resultaat, daarna vertelde ze mij dat het word uitgezocht en ik weer terug gebeld zou worden. Nu doet mijn telefoon internetverbinding nog slechter als voorheen.

Als alles werkt zoals het hoort!

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Cynthias0001