Klacht: Toegezegde credit voor foutief ontvangen telefoon

cindybroos op 31 januari 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Kortgeleden kreeg ik een toestel thuisgestuurd (Samsung Galaxy) van Vodafone, bij het ingaan van mijn abonnement. Dit was foutief aangezien ik bij het afsluiten van het abonnement in de winkel al een telefoon heb ontvangen.

1e Telefonisch contact vertelde mij dat Vodafone het zou uitzoeken en contact opnemen. Vijf dagen later ontvang ik een sms met de tekst “u kunt de telefoon terugsturen”. Meer niet.

Het 2e telefoontje naar Vodafone leert mij ook het adres waar de telefoon naartoe moet worden gestuurd. Met te toezegging dat ook de verzendkosten worden vergoed.

Vervolgens heb ik het toestel teruggestuurd – aangetekend – en dit per e-mail, met een kopie van het bewijs van versturen, gemeld aan Vodafone. Hier komt geen reactie op.

Het 3e telefoontje leert mij dat alles ‘waarschijnlijk’ wel goed is gegaan, maar dat de issue inmiddels is afgesloten (?!). Binnen twee weken zou het geld voor de telefoon worden teruggestort. Van het vergoeden van de verzendkosten was ineens geen sprake meer.

Inmiddels zijn we een maand verder en heb ik mijn geld nog steeds niet terug. Een 4e (!!) telefoontje – gepleegd door mijn vriend, waarbij hij enkel wil informeren naar de status – wordt direct afgekapt omdat hij blijkbaar niet namens mij mag bellen…

De klacht heeft wat mij betreft dus betrekking op de volgende punten:
– de uitermate slechte communicatie vanuit Vodafone
– het niet nakomen van beloftes (verzendkosten vergoeden)
– het feit dat dit zo belachelijk lang duurt

Ik verwacht dat binnen 5 (vijf) werkdagen het volledige bedrag 214,99 euro (telefoon) + 8,05 voor de verzendkosten = 223,04 euro wordt teruggestort op mijn rekening.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 27 februari 2013 om 12:31 geantwoord

Beste cindybroos,

Klacht is al opgelost. Klant ontvangt nog een mail nav deze melding op Klacht.nl.

Eric

Alle klachten die gemeld zijn door