Klacht: time out abonnement

joycekusters op 24 januari 2013 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Van oktober 2012 tot en met januari 2013 heb ik een time out op mijn abonnement laten zetten. Dit heb ik gedaan op advies van een medewerker van de klantenservice van vodafone. Zij vertelde mij toen dat dit mijn beste optie zou zijn. Zij heeft mij het formulier toegestuurd en als verrassing kreeg ik toen al dat het mijn eenmalig 20 euro zou gaan kosten. Dit is mij niet aan de telefoon verteld. Maargoed uiteindelijk zou het mij toch 15 euro schelen. Ik heb er toen uiteindelijk toch voor gekozen om het te doen op advies van de telefoonmedewerkster. Vandaag kreeg ik echter een onaangename verrassing; een telefoonrekening van 33 euro. Ik heb de klantenservice weer opgebeld en deze vertelde mij dat alle kortingen van mijn abonnement (van normaal 14 euro per maand) vervielen na mij aangevraagde time out. Dit heeft de telefoonmedewerkster mij echter nooit verteld. Dit geintje gaat mij nu 200 euro extra kosten tot aan het einde van mijn abonnement. De telefoonmedewerker van vandaag gaf toe dat zijn collega destijds verkeerd advies heeft gegeven, maar zij dat hij niets voor mij kon betekenen en hing gewoon de telefoon op. Ik moest immers blij zijn dat ze mij deze time-out ‘service’ aangeboden hadden. Ik ben dan ook niet te spreken over de service van vodafone en evenmin over hoe ze mij hebben behandeld aan de telefoon.

Ik wil graag mijn oude abonnement van 15 euro per maand terug. Desnoods wil ik van die drie maanden time out de abonnementskosten nog wel betalen, zodat de time out ongedaan gemaakt wordt. Daarnaast mag de klantenservice vriendelijker zijn tegen de klanten, want het is schandalig hoe ik behandeld ben aan de telefoon.

11 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

11 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 22 februari 2013 om 13:49 geantwoord

Beste joycekusters,

Ik zie dat je inmiddels een nieuw abonnement hebt sinds 25 jan. 2013.

Eric

Alle klachten die gemeld zijn door