Klacht: Telefoon omruilen

op 06 februari 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb bij vodafone mijn abonnement verlengt online met de iPhone 11 pro, nu was ik niet tevreden met de telefoon en wilde toch graag de iPhone 11pro max. Ik heb vervolgens de klantenservice gebelt en gevraagd of het via de winkel geruild kon worden volgens de medewerkster was dat geen probleem. Nu kom ik vandaag in de winkel waar ook gezegd werd dat omruilen via de winkel mogelijk is. Na een half uur met de medewerker gezeten te hebben die zelf aangaf dat hij dit nooit gedaan heeft en een 2e medewerker erbij haalde die er ook geen verstand van had hoe het omruilen werkte hebben ze de manager van een ander filiaal gebelt die melde dat het niet mogelijk was omdat het abonnement omgezet moest worden. Nu heb ik zelf in de winkel nogmaals de klantenservice gebelt en gevraagd hoe het kon dat ze zeggen dat het in de winkel omgeruild kan worden terwijl het in de praktijk niet mogelijk is, daar vertelde ze me dat het teruggestuurd moet worden zodat hun kunnen beoordelen of het pakket compleet en in orde is. Maar de winkel is ook vodafone die naar mijn idee ook kunnen beoordelen of het pakket compleet en in orde is en als het pakket is ingeleverd zien ze ook dat het retour komt. En een abonnement omzetten lijkt me ook niet zo moeilijk. Nu heb ik 2 jaar een telefoon waarvoor ik eigenlijk niet gekozen heb omdat ik anders dagen of weken geen telefoon heb omdat het via de post geretourneerd moet worden.

Als ik de telefoon gewoon kan ruilen in de winkel zoals de site de klantenservice medewerkster en de vodafone medewerker vermeld dat het mogelijk is

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Daledeenen