Klacht: Steeds onterecht meer kosten betalen voor mijn abonnement

op 11 juni 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb heel duidelijk aangegeven dat ik rond de 25 ste van de maand kon betalen nu heb ik steeds onterechte kosten er bij heb ik gebeld bleek dat jullie dat niet geregeld hebben waardoor nu mijn vrouw de dupeer is want die kan nu omdat er bij mij op dit moment nog een bedrag open staat geen abonnement afsluiten en ik weer onterechte kosten moet betalen

Gewenste Oplossing:

Dat de extra kosten worden vergoed en dat mijn vrouw gewoon een abonnement af kan sluiten want er staat al een betaal afspraak voor die ene bedrag maar dat was ook de fout van Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 week geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Arie36