Klacht: Star

op 20 juli 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik had in febr 2019 een ab afgesloten in combi Ziggo tijdens de verkoop (waren wel vriendelijk) is er niet gesproken over de duur van het contract ik moest per maand 9 euro betalen wat zeker niet te duur is ik had het voor een bepaald doel gedaan want ik gebruik mobiel heel weinig in julklie veranderde mijn situatie waardoor ik het ab niet meer nodig had wel prepaid dus bij het opzeggen zag ik dat het een contract was voor 2 jaar er is mij nooit iets verteld ik heb zover ik weet niets getekend wel had ik gezien dat er een contract per email was gestuurd deze was i mijn spam gekomen dus die zag ik nu pas deze was kkok niet getekend ik heb Vodafone uitgelegd waardoor ik deze verandering wilde daar ik nu 9 euro per maand weggooi moest dit telefonisch doen aan de telefoon zeiden ze dat de winkel het moest doen daar ik deze daar heb gekocht wordt heen en weer geslingerd maar goed ze blijven halstarrig volhouden met tevens eeen medeling dat zelfs als ik kom te overlijden moeilijk zou worden ik begrijp totaal niet waarom vodafone zo moeilijk doet een tevreden klant is toch de aller beste reclame en dat is dit niet.

wanneer ik het contract kan omzetten naar prepaid en dat wil ik best doen voor een periode van 2 jaar.

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door robertlouiskempers