Klacht: Slechte service!

op 10 mei 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik ben al jaren lang klant bij jullie, jullie zien dat ik elke maand netjes mijn rekeningen betaald, ik vind wel dat jullie wat terug mogen doen ivm 10 jaar lang klant bij jullie.
Bijvoorbeeld, aantrekkelijke aanbod voor abonnementen o.a. of geen eenmalige kosten voor verlening bij abonnement.
Sorry maar er wordt hier naar gekeken maar ik krijg nog steeds geen reactie….

Ik vind dit bar en bar slecht!
zo verliezen jullie alleen maar klanten en hoe!
Dit klinkt misschien als een dreigement, maar ik zou graag z.s..m. een aantrekkelijke bod willen zien van jullie bij het verlengen en wat ook echt bij mij past aangezien ik al 10 jaar bij jullie zit! en zo niet ga ik naar een andere provider die veel goedkoper zijn dan jullie en ik niet eens klant ben bij hun.

Bij deze: als ik bij jullie weggaan, wil ik ook geen gezeur om mijn laatste paar maanden af te moeten betalen, want is jullie schuld dat jullie abonnementen bar hoog liggen vergelijken met een andere provider en anders maak ik er wel werk aan de winkel.
communicatief zijn jullie wat betreft ook niet 1 van de beste, trek 1 lijn en niet 10 verschillende lijnen bij 10 verschillende poppetjes aan de lijn en 10 x moeten uitleggen!

Wanneer mijn klacht opgelost is, lijk mij het meest logische!!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Anouskaras