Klacht: Slechte levering toestel

christelsuurendonk op 13 januari 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Geachte Vodafone,
Vorige week is mij beloofd dat mijn toestel (zie eerder mailcontact hieronder) zou worden verstuurd. Nu een week later zou hij toch echt wel binnen moeten zijn maar ik heb weer niks!!! ik ben al een maand bezig (zelfs langer) en wil dan ook ook KLACHT indienen. hoe kan ik dat doen? Het toestel zou een maand geleden zijn aangeboden maar ik heb niks in de brievenbus gehad (GEEN NIET THUISBERICHT) Op zijn minst moet het toestel een tweede keer worden aangeboden of berichten dat hij weer teruggestuurd wordt naar jullie. Ik heb verder nooit moeilijkheden met internet bestellingen behalve bij Vodafone…. Twee jaar gelden heb ik ook een telefoon bij jullie besteld en moest ruim 2 maanden wachten tot ik hem kreeg. Ik baal wel want mijn contract loopt al weer ruim een maand. Voor rest ben ik altijd tevreden met jullie diensten maar nu weet ik niet of ik weer bij jullie zou verlengen.
7 december heb ik mijn contract verlengd bij jullie. Deze is ook ingegaan….

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Zodra het toestel naar de koerier gaat zal ik u hierover telefonisch berichten.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

04-01-2012 Uw vraag
Bedankt voor jullie antwoord. Ik heb het niet thuis bericht helaas niet ontvangen anders had ik het toestel zeker opgehaald. Bij afwezigheid mag hij ook bij de buren afgeleverd worden, ik weet niet of jullie daar invloed op hebben.
Bedankt voor het opnieuw verzenden in ieder geval.

met vriendelijke groeten,
C. Suurendonk

—————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————————-
From: [email protected]
To: [email protected]
Date: Wed, 4 Jan 2012 14:09:53 +0100
Subject: Op 7 december heb ik mijn contract verlengd bij jullie. Deze is ook ingegaan…. [Incident: 111230-002193]

Vodafone logo Home (http://www.vodafone.nl/prive/) | Contact (http://help.vodafone.nl/cgi-bin/consumer_help_nl.cfg/php/enduser/std_adp.php?p_faqid=692) | Inloggen (http://my.vodafone.nl/Prive/My_Vodafone)

(http://my.vodafone.nl/prive/my_vodafone)

ANTWOORD OP UW E-MAIL
Op 7 december heb ik mijn contract verlengd bij jullie. Deze is ook ingegaan….

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Ik heb het voor u nagekeken en zie dat het toestel al eerder verzonden was.
Gls heeft het op 09 december bij u aangeboden en een niet thuis bericht achter gelaten.
Tot 19 december heeft het pakket bij Gls gelegen en is perv 21 december bij ons retour gekomen.
Ik heb een verzoek tot herlevering voor u gedaan, het pakket zal opnieuw bij u aangeboden worden.

Heeft u nog vragen over dit antwoord? Ga naar Mijn support (http://myhelp.vodafone.nl/cgi-bin/consumer_myhelp_nl.cfg/php/enduser/acct_login.php) in My Vodafone en voeg uw reactie toe aan uw gestelde vraag of beantwoord deze e-mail.

30-12-2011 Uw vraag
Op 7 december heb ik mijn contract verlengd bij jullie. Deze is ook ingegaan. daarbij zou een nieuw toestel geleverd worden en deze is dus nog steeds niet binnen.!!!! bij mijn vorige verlenging had ik het zelfde probleem en heeft het na veel mailen en bellen twee maanden geduurd voordat ik hem kreeg. ik hoop dat het nu niet gebeurd en mijn toestel binnen de gebruikelijke 2 werkdagen wordt verstuurd. wel heb ik een mail met waarin staat dat hij verstuurd is maar ik heb dus NIKS binnen (zie onderstaande mail van jullie)
Geachte klant,

Naar aanleiding van uw contractverlenging is onderstaand(e) product(en) verstuurd.

Uw klantnummer: 330562484
Order datum: 07-12-2011

Mobiel nummer Artikelen Aantal datum

06 46 03 7*** HTC Wildfire S wit 1 19-12-2011

Afleveradres:

MEVR. C SUURENDONK
***Arnhem

Hopelijk wordt het nu wel in orde gemaakt.
vrgr christel suurendonk
30-12-2011 Reactie

Hartelijk dank voor uw e-mail.
U ontvangt binnen 2 werkdagen bericht van ons.

Vodafone Klantenservice
Je persoonlijke gegevens worden met de grootst mogelijke zorgvuldigheid behandeld en beveiligd. Vodafone conformeert zich aan alle wet- en regelgeving die in het kader van privacybescherming van belang is. Meer informatie hierover vind je in onze Privacy Statement (http://pub.e-nieuwsbrief.vodafone.nl/redirect?KSrwsQWb8C4QmAaC3q%2aFSyKIKb4PxwUfXmVvQUdUEbagKI0vAmacx8fIZ3dRVcJF5Q2QJWNwcaurfJFYcgxLcM%2aZ3M1StZJU) .

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Ik heb het voor u nagekeken en zie dat het toestel al eerder verzonden was.

30-12-2011 Uw vraag
Geachte klant,

Uw klantnummer: 330562484
Order datum: 07-12-2011

Mobiel nummer Artikelen Aantal datum

06 46 03 7** HTC Wildfire S wit 1 19-12-2011

Afleveradres:

******

Hopelijk wordt het nu wel in orde gemaakt.
vrgr christel suurendonk
30-12-2011 Reactie

Hartelijk dank voor uw e-mail.
U ontvangt binnen 2 werkdagen bericht van ons.

Vodafone Klantenservice

Dat mijn toestel binnen de gebruikelijke twee werkdagen wordt geleverd. en betere communicatie. Het toestel zou namelijk 9 december bij mij aangeboden zijn maar ik had helemaal geen nietthuisbericht in de bus. Daarom is hij weer terug naar vodafone, zonder enige vorm van kennisgeving

12 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

12 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Vodafone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Vodafone

Heeft op 15 maart 2012 om 16:34 geantwoord

Uit controle van ons klantregistratiesysteem blijkt dat de klacht van deze klant al door Vodafone is opgelost en dat de klant is geïnformeerd. De online klacht wordt daarom afgesloten.

Alle klachten die gemeld zijn door