Mijn Klacht:
contract verlengd en nu al ruim 8 dagen een nieuwe Iphone 6 met een nieuwe simkaart in huis maar ondanks dagelijks via chat contact met ze te hebben is het probleem nog steeds niet verholpen. tevens kunnen ze me geen tijd melden wanneer ze denken dit op te lossen. geven ook totaal geen informatie over de status en het enige dat ze kunnen zeggen is geduld hebben. als dit een service moet zijn richting een trouwe klant van ruim 16 jaar is dit toch wel schandalig te noemen hoe ze hiermee om gaan. als hun het contract maar verlengd hebben gekregen de rest interesseert ze blijkbaar niet meer. waardeloos dat ze dit niet binnen een week opgelost hebben of in ieder geval het probleem hebben gevonden.
Gewenste Oplossing:
Waarneer ik gebruik kan maken van mijn nieuwe Iphone 6 met 4G dat is het begin

