Mijn Klacht:
14 april in Vodafone winkel geweest. Nieuwe telefoon met nieuw abonnement omdat oude afloopt. Wil graag zelfe nummer behouden. Geen probleem totdat alles doorgezet moest worden. Order om simkaart door te zetten blijft hangen in de systemen. Krijg je achteraf te horen dat dit vaker gebeurt. Na veel beloften door de winkels en klantenservice heb ik nu nog niets. Word van kastje naar de muur gestuurd. Ze hebben het over een retentiestatus e not retainable blocking….
Gewenste Oplossing:
Ben tevreden als alles is doorgezet en ik van mijn product gebruik kan maken wat ik gekocht heb.

