Klacht: Simkaart activeren en red together

op 11 mei 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik hoop dat ik het kort kan houden! Na echt waar 15 keer vodafone te hebben gebeld met de vraag of mijn vriendin haar tel nummer al bij mijn abbonement op zou staan, kreeg ik te horen dat er iets is vastgelopen waardoor ze niet bij haar telefoonnummer kunnen komen. Ze had prepaid en gaat dus nu over op een red together abbonement. Wel nou is het zo, ik heb haar nieuwe simkaart geactiveerd en deze zou binnen een uur werken.. haar oude prepaid kaart is inactief geworden en verhip haar nieuwe kaart nog niet actief. Vodafone gebeld, dit kan in combinatie met het overzetten naar uw abbonement 24 uur duren. Nou prima afwachten. Vervolgens na 2 dagen!!! Weer bellen nog niks!. Zegt pipo 2 dat het 48 uur kan duren. Vooruit dan maar.. nieuwe week nieuwe kansen. Maandag gebeld, wederom gehoord dat er iets niet goed gaat.. goh wat een nieuws. Een vriendelijke mevrouw kijkt mee en vraagt net als de 10 andere collega netjes om verificatie gegevens. 10 minuten later wordt ik in de wacht gezet en alsof het toeval is na 5 minuten wachten wordt de verbinding verbroken!!.. eindelijk kreeg ik na een uur bellen een meneer ervoor die wel verstand van zaken leek te hebben. Hij meldde dat we naar een vodafone winkel moesten gaan om mn vriendin haar tel nrsimkaart te activeren en op mijn abbonement te laten zetten. Prima dankje! Wij naar de vodafone winkel, en u raad het al.. we kunnen helaas niks voor u betekenen want we kunnen niet in het systeem. Bij thuis komst nog eens 4 medewerkers gesproken 20x doorverbonden en 10x in de wacht gezet. Op het laatst adviseerde een mevrouw ons om een gratis simkaartje aan te vragen met een tijdelijk nr en zolang even te wachten.. maandag besteld vandaag (zaterdag) nog niks ontvangen.
Wel weer gebeld met de klantenservice over de status van ons abbonement. Ja meneer het is afgelopen donderdag in behandeling genomen en ik verzeker u dat het met 5 werkdagen is opgelost.
Inmiddels is mn vriendin bijna twee weken onbereikbaar.. je zal maar met autopech langs de weg komen te staan joh.. slimmeriken.
Het is dus nogmaals 5 werkdagen wachten..

1 grote fout heb ik zelf begaan, en dat is het abbonement telefonisch te verlengen. Want zo’n hoge opleiding hebben bijvoorbeeld Bilal, Jasmine, Noa, Peter en noem ze maar op hier niet voor gehad.

Ik ben Al jaren klant van vodafone, maar zoals mijn ervaring nu met vodafone is, is ronduit beestachtig.

Als zulke problemen opgelost kunnen worden, en je niet van de winkel naar de klantenservice en andersom gestuurd wordt. We leven in 2019, hoezo wegens een technische fout kunnen we niet bij uw nummer komen..

Door het heen en weer gevlieg het eerste halfjaar 50% korting op het abbonement

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door JeroenvdM1992