Klacht: Simkaart activeren

op 09 mei 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

22 maart zou mijn simkaart geactiveerd worden, na 7 weken is dit nog steeds niet gebeurd.
na 7 telefoon gesprekken met Vodafone ben ik nog steeds niets verder gekomen. ook heb ik 2 e-mails verstuurd maar nooit geen mail terug ontvangen. Ook ben ik naar een Vodafone winkel geweest maar hier konden ze .mij ook niet helpen. Het enige antwoord dat ik krijg is geduld hebben, maar dit is toch niet meer normaal na 7 weken!
Ik weet niet meer wat ik nog meer kan doen, en hoop dat uw mij kan helpen.

Gewenste Oplossing:

Als mijn simkaart zo snel mogelijk word geactiveerd.
De eenmalige aansluiting kosten van 25 euro vind ik ook niet meer van toepassing na 7 weken.
Als Vodafone nu eindelijk eens een keer met mij contact opneemt.
Dat er een vergoeding komt voor de door mij gemaakte kosten.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Jason van merrienboer