Mijn Klacht:
Op woensdag 22 april abonnement verlengd. Nieuwe sim is nu nog steeds niet geactiveerd. Wordt door Vodafone van kastje naar de muur gestuurd met smoesjes. Er wordt geen relevante informatie gegeven.
Echt een stelletje prutsers, als je als grote provider nog niet eens een sim geactiveerd kunt krijgen dan moet je je toch wel gaan afvragen waar je mee bezig bent.
Het is opgelost door uiteindelijk (na bijna een week) bij de winkel een nieuwe sim te halen. Deze kon wel succesvol geactiveerd worden.
Blijkbaar is het zo dat de data voor alle sims, die tijdens de storing geactiveerd hadden moeten worden, verdwenen is en deze dus nooit meer geactiveerd gaan worden.
De nieuwe sim was met een uurtje geactiveerd.

