Klacht: Reparatie klacht

op 14 mei 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Afgelopen maand heb ik mijn telefoon ter reparatie afgegeven bij Vodafone, van de een op de andere dag deed mijn iPhone 7 niks meer. In de winkel hebben ze mijn telefoon netjes een dag later opgestuurd naar Dynafix. 3 werkdagen later bleek dat een onderdeel van mijn telefoon vervangen moest worden en dat dit nog onder de garantie viel. Op de 5e werkdag heeft Dynafix de telefoon opgestuurd naar de winkel. Via de TrackTrace kon ik zien dat de telefoon onderweg was, maar nog niet was ontvangen door de Vodafone winkel. Mijn telefoon is in totaal 3 (!!!) weken onderweg geweest vanaf dat moment. Dynafix verwees naar de Vodafone winkel, de winkel verwees naar de klantenservice en de klantenservice op zijn beurt weer naar Dynafix. Voor ruim 3 weken hebben de betrokken partijen naar elkaar gewezen en kon niemand mij uitsluitsel geven over waar mijn telefoon was. Een maand later kreeg ik mijn telefoon terug, gelukkig doet deze het en heeft deze geen beschadigingen opgelopen. Waarom mijn telefoon zo extreem lang onderweg is geweest kon niemand mij vertellen. In totaal heb ik een maand geen gebruik kunnen maken van mijn telefoon en dus abonnement. Ik kreeg immers ter compensatie geen leentoestel o.i.d. Zeer ontevreden hoe ik door Vodafone deze periode ben behandeld. SCHANDALIG!

Wanneer er vanuit Vodafone een gepaste oplossing geboden wordt en er een compensatie tegenover staat.

7 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

5 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door romytoonenx