Klacht: Regelmatig onjuiste (hogere) bedragen in rekening gebracht

op 22 juli 2019 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Ik heb mijn zakelijke Internet abonnement bij Ziggo en zakelijke mobiel abonnement bij Vodafone. Bij beide zijn onjuiste hogere bedragen in rekening gebracht voor diensten die ik niet heb (TV bij zakelijk internet) of voor een product (iPhone die ik reeds maanden geleden al betaald heb). Customer Care geeft steeds aan dat het een fout is en dat ze het corrigeren. Dat corrigeren blijkt echter niet te gebeuren. Er is geen follow up tussen hetgeen customer care zegt en de systemen er achter. Gevolg is dat ik steeds onterechte facturen krijg inclusief herinneringen voor diensten of producten die ik niet heb afgenomen. De wijze waarop VodafoneZiggo met hun eigen fouten omgaat of eigenlijk niet omgaat is uiterst klantonvriendelijkheid en niet meer van deze tijd.

Als de onterechte facturen stoppen en ik ben overgestapt naar een provider die zijn zaken wel op orde heeft en wel weet wat een customer centric approach is

4 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Customer_focus