Mijn Klacht:
Ik wilde een abonnement afsluiten bij Vodafone. Ik heb dit via Friends Family gedaan. Vodafone heeft mijn abonnement bij Tmobile opgezegd en nummerbehoud aangevraagd. Door onduidelijke redenen (systeemfout) is Vodafone niet meer in staat een abonnement te regelen, waardoor mijn nummer 15-6 overgaat en niet gekoppeld wordt aan een abonnement.
Ik het het nummer al 18 jaar in mijn bezit en er deels van afhankelijk, ik heb inmiddels tig afdelingen aan de lijn gehad, tijdig aan de bel getrokken, maar wordt als klant geconfronteerd met afspraken die niet nagekomen worden. Zo zou ik twee weken geleden terug gebeld worden, vorige week ook en afgelopen vrijdag ook. Alleen afgelopen vrijdag hebben ze een maal terug gebeld, ik had hun gevraagd om voor 12 uur met een oplossing te komen en dit schriftelijk te bevestigen.
Ondertussen heb ik al 7 uur met Vodafone aan de lijn gehangen, mijn telefoonrekening is hoog. Kon al die tijd niet mijn werkzaamheden doen en ik ben nog steeds niet verzekerd van nummerbehoud.
Gewenste Oplossing:
nummerbehoud
financiële compensatie
afspraken nakomen en schriftelijk vastleggen