Klacht: Probleem in de telefoon zelf

op 14 maart 2020 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Hoi ik ben nu pas net 5 maanden klant bij Vodafone en ik heb een iPhone XS Max maar er zit dus een probleem in me telefoon zelf met bereik waar ik al 3 maanden last van heb, als ik met iemand bel van ik continue weg ook al ben ik iemand of iemand mij die probleem is er gewoon dus ben bij Vodafone Utrecht centraal geweest die hebben mij eerst een nieuw simkaart gegeven om te kijken of het misschien daar aan lag nou dat was het niet want de probleem ging niet weg dus heb ik me telefoon op laten sturen maar de persoon die mij geholpen heeft heeft mijn telefoon niet gecontroleerd op barstjes of iets dus heb hem gewoon opgestuurd krijg ik te horen dat me telefoon niet gemaakt gaat worden door het barstje wat in me telefoon zit omdat dat buiten de garantie valt maar dat is dan niet mijn schuld dat die Vodafone medewerker mijn telefoon niet gecontroleerd heeft en nu word die terug gestuurd zonder dat die gemaakt is maar mag wel €36,30 betalen voor nakijk van me telefoon maar het betekend dus ik krijg me telefoon terug met het probleem die niet verholpen is en ik mag boete en betalen omdat de medewerker van Vodafone mijn telefoon niet heeft gecontroleerd op barstjes of iets anders.
Vind het een schande van Vodafone dat ze niks voor me kunnen betekenden en dan willen ze toch zo graag klantvriendelijk zijn nou merk er helemaal niks van van jullie klantvriendelijk walg van jullie

Dat die of gemaakt word of gewoon een nieuwe.
Jullie geven mij een telefoon met een probleem erin heb zelf die probleem niet gemaakt.

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

3 weken geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dominique030